دکتر فاطمه نوروزی چهارشنبه شب درگفت وگوبا ایرنا افزود: این بیماربا سن 78 سال وسابقه دو بار سکته مغزی ، زخم بستر وعفونت منتشر درخون وسطح هوشیاری پایین در بیمارستان حاجی آباد بستری بود که درپی آتش سوزی عصرامروز دراین بیمارستان برای ادامه درمان به بیمارستان شهید محمدی اعزام شد.
وی ادامه داد: در حین اعزام دچار ایست قلبی شد و به احیاء قلبی ریوی نیز پاسخ نداده و فوت شد که فوت بیمار ارتباطی به آتش سوزی در بیمارستان حاجی آباد نداشته و به دلیل وخامت حال بیمار بوده است .
وی یاد آور شد: بقیه بیماران بیمارستان حاجی آباد در کمال صحت و سلامت از بیمارستان به مرکز بهداشتی درمانی شهید امانی منتقل شدند و در حال دریافت ارائه خدمات هستند .
وی اضافه کرد: تمام وسایل اورژانسی مورد نیاز برای شرایط اضطراری درمان بیماران شامل دستگاه DC شوک، اکسیژن و احیا به مرکز شهری شهید امانی ارسال شده و نیروها آمادگی لازم برای درمان ادامه درمان بیماران دارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ساعتی پیش گفته بود: بخشی از بیمارستان حاجی آباد این استان که عصر چهارشنبه طعمه حریق شد، با تلاش آتش نشانان مهار شد.
نوروزی در گفت و گوبا ایرنا افزود: این آتش سوزی ساعت 16 و 30 دقیقه امروز رخ داد که 17 نفر از بیماران بیمارستان به مرکز درمانی حاجی آباد منتقل و سه نفر دیگر که نیازمند اقدام های درمانی تخصصی تر بودند، به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، اظهار کرد: این آتش سوزی حدود ساعت 18 و 30 دقیقه مهار شد.
نوروزی یادآور شد: بیمارستان فاطمه الزهرا(س) حاجی آباد دارای 32 تختخواب است که در زمان وقوع آتش سوزی 20 بیمار در آن بستری بودند.
شهرستان حاجی آباد با بیش از 65 هزار نفر جمعیت در 170 کیلومتری شمال بندرعباس واقع است.
6048
تهیه وانتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.