به گزارش ایرنا، مجید کیان پور روز چهارشنبه در جریان بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از مجتمع بندری شهید رجایی درجمع مدیران بنادر و دریانوردی کشور وهرمزگان در بندرعباس افزود: این سرمایه کلان از سوی مردم بصورت سپرده در نزد بانکها به امانت گذاشته شده که بایستی در جهت توسعه وتولید در کشور بکار گرفته شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گسترش سرمایه گذاری خارجی در کشور یک ضرورت است که از آن می توان به عنوان پدافند غیرعامل نگاه کرد.
کیان پور یاد آور شد: با گسترش این گونه سرمایه گذاری ها، کشورهای خارجی دیگر به راحتی نمی توانند هر تصمیمی که منافع ما را تهدید کند، بگیرند.
استفاده از اعتبارات و فرصت های مالی برای گسترش اهداف بندری از دیگر توصیه های این نماینده مجلس شورای اسلامی به مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی کشور بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس عمران بنادر و دریانوردی کشور خواست جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ساحلی را در اولویت قرار دهد.
وی با بیان اینکه برای اپراتورهای سازمان بنادر و دریانوردی، هدف گذاری بلند مدت یک ضرورت است ؛ اظهارداشت: در صورت هدف گذاری بلند مدت، اپراتورها می توانند برای توسعه برنامه ریزی کنند.
رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس با دعوت به هماهنگی حسین هاشمی تختی نماینده هرمزگان در مجلس که خود از اعضای کمیسیون عمران است برای بازدید از مجتمع بندری شهید رجایی روز چهارشنبه به بندرعباس سفر کردند.
حضور در شورای هماهنگی حمل و نقل استان از دیگر برنامه های کمیسیون عمران مجلس در این سفر یک روزه است.
2094/7195/6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی**انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.