به گزارش ایرنا، کاروان حامل پیکر هشت تن از رزمندگان گمنام دوران دفاع مقدس که احتمال می رود بیش از 30 سال پیش در عملیات والفجر8، بدر و فاو به درجه والای شهادت رسیدند، شامگاه سه شنبه با استقبال پرشور مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی و اداری شهرستان روبرو شد.
پیکر پاک این آلاله های گلگون کفن صبح امروز از طریق بالگرد وارد قشم شد و پیر و جوان، مرد و زن، شیعه و سنی پس از تشییعی پرشور از مقابل امامزاده سید مظفر تا مصلی امام علی (ع) در قالب آیین شبی با شهدا با یادگاران دوران جبهه و جنگ وداع کردند.
6 تن از این شهدای گمنام جهت تدفین در سایر نقاط استان هرمزگان همچون حاجی آباد و بشاگرد صبح روز چهارشنبه با برگزاری آیین تشییع دریایی از طریق اسکله شهید ذاکری قشم به اسکله شهید حقانی بندرعباس منتقل خواهد شد.
آیین تشییع پیکر 2 شهید نیز ساعت 18 و 30 دقیقه روز چهارشنبه از محل مسجد امام حسن (ع) تا مسجد جامع اهل سنت روستای رمکان برگزار می شود و پس از نماز مغرب جهت برگزاری آیینی به مهدیه قشم انتقال می یابد.
آیین تشییع، تلقین و تدفین این 2 شهید گمنام نیز شامگاه روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از روبروی مصلی امام علی (ع) تا شهرک امام حسن (ع) روستای طولا برگزار می شود.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملاحمزه زاده ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.