به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری دوشنبه شب در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان اظهار داشت: دولت در سطح ملی برای 9 استان کشور از جمله هرمزگان به دلیل گرمای بیش از حد دمای هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف تصمیماتی از جمله تغییر در ساعت کار ادارات گرفت.
وی ادامه داد: میزان مصرف برق در هرمزگان از 1970 مگاوات با رشد بیش از چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 2050 مگاوات رسیده است.
وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق، گفت: از مردم شریف استان هرمزگان تقاضا داریم با مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت اوج مصرف بار، کارکنان صنعت برق را در ارائه خدمات کمک کنند.
جادری خاطرنشان کرد: ادارات دولتی و سازمان ها و شرکت ها باید با استفاده از وسایل کم مصرف برقی در مصرف برق صرفه جویی کنند تا شاهد خاموشی نباشیم.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری هرمزگان، اضافه کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که در راستای جذب بیشتر گردشگر در نیمه دوم سال با توجه به وجود شرایط آب و هوایی مناسب در استان حرکت کنیم.
استاندار هرمزگان عنوان کرد: در عرصه گردشگری کارها را باید به بخش خصوصی واگذار کنیم چون به شکل بهتری کارها را انجام می دهد .
جادری با تاکید بر لزوم شناسایی بازارهای هدف در عرصه گردشگری، بیان داشت: هرمزگان حداقل 17 منطقه گردشگری مصوب و مشخص شده دارد .
وی تصریح کرد:جاذبه های گردشگری هرمزگان را باید به همگان معرفی کنیم و اولویت باید طرح های گردشگری در سواحل مکران باشد.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: سازمان ها و نهادها از صنایع دستی هرمزگان برای اهدای هدایا در برنامه های خود استفاده کنند.
وی یاد آور شد: در مراسم ملی روز صنعت و معدن که با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، سه نفر از فعالان این عرصه از هرمزگان به عنوان تولیدکنندگان نمونه لوح تقدیر دریافت کردند که برای استان مایه افتخار است.
وی با اشاره به هفته مالیات، افزود: بخش قابل توجهی از نیاز بودجه از طریق مالیات تامین می شود و در دولت یازدهم برای نخستین بار سهم مالیات در تامین بودجه و نیازهای کشور از سهم نفت بیشتر شد که نشان از اهتمام دولت تدبیر و امید و جدیت و تلاش سازمان امور مالیاتی در این عرصه دارد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.