مریم آتش برگ یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر مورد یاد شده پاداش هایی هم به همین منظور برای کشاورزان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: این اقدام با هدف کمک به مدیریت مصرف برق درساعت های اوج مصرف یک تا5بعد از ظهر ودر راستای اجرای طرح ' پاسخگویی بار' وزارت نیرو انجام می شود.
وی اضافه کرد: همه مشترکان دیماندی 30 کیلووات و بیشتر که از وزارت نیرو قدرت خریداری می کنند هم مشمول این طرح می شوند ولی برق آنها رایگان محاسبه نمی شود و می توانند از پاداش های در نظر گرفته شده بهره مند شوند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: مشترکان برای بهره مندی از مزایای این طرح باید به اداره های برق منطقه خود مراجعه کرده و قرارداد همکاری منعقد کنند.
آتش برگ ابراز داشت: این استان در ماههای خرداد تا شهریور به دلیل گرما و استفاده از سیستم های سرمایشی با مشکل افزایش مصرف روبه رو است
وازهمین رو چهار برابر میانگین کشوری برق مصرف می کند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق هرمزگان افزود: این شرکت دارای پنج هزار و 669 مشترک کشاورزی زراعی (س الف)، یک هزار و 426 مشترک اداری، یک هزار و 429 مشترک کشاورزی غیر زراعی (س.ب و س.ج)، یک هزار و 171 مشترک صنعتی و یک هزار و 938 مشترک تجاری است که می توانند از طرح پاسخگویی بار استفاده کنند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.