به گزارش جمعه ایرنا، احمد مرادی در یک نشست خبری با تشریح کامل روند برگزاری انتخابات،شمارش آرا ،رسیدگی به اعتراض ها و عملکرد هیات های اجرایی، هیات نظارت شهرستان، هیات عالی استان و هیات مرکزی افزود:با توجه به نامه اخیر هیات مرکزی، پرونده این انتخابات در بندرعباس بسته شده است.
وی در عین حال با انتقاد شدید از چگونگی بررسی انتخابات شورای شهر بندرعباس در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور،عملکرد این هیات یاد شده درین باره را 'صفر' دانست.
هیات عالی نظارت بر انتخابات استان پیش از این با استناد به تغییرات ایجاد شده در نتیجه انتخابات پس از بازشماری 26صندوق خواستار بازشماری 15درصد دیگر از صندوق ها شده بود که این درخواست مورد موافقت هیات مرکزی قرار نگرفت.
به این ترتیب و با نظر نهایی هیات مرکزی، فاطمه جراره، اسلام باوقار، فیصل دانش، کیانوش جهانبخش، مجید عسکری زاده، آبتین امیری، پرویز سالاری، احمد عامری، فرزانه آرامش، جواد بلارک و اسماعیل بواشه به‌عنوان یازده نماینده مردم بندرعباس در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس معرفی شدند.
پیش‌ از بازشماری 26صندوق یاد شده، هومن رفیعی بندری با اختلاف 25 رای به عنوان یازدهمین عضو اصلی انتخابات پنجمین دوره شورای شهر بندرعباس معرفی شده بود که این نتیجه توسط هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و هیات اجرایی تایید شده بود.
با اعتراض 47کاندیدا به نتیجه انتخابات و نظر هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مبنی بر بازشماری 26صندوق،اسماعیل بواشه که نفر اول اعضای علی البدل بود توانست با حدود 300رای بیشتر وارد شورا شود.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.