به گزارش ایرنا' کورش نیک طبع سه شنبه از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یکی از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت یاد کرد و گسترش عدالت درمانی و کاهش هزینه ها را از دستاوردهای مهم اجرای این طرح برشمرد.
وی افزود: در راستای اجرای تفاهم نامه میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استانداری هرمزگان، 249 پروژه بهداشتی در استان احداث می شود که سهم شهرستان رودان از این تعداد پروژه، 9 پروژه می باشد.
نیک طبع اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت، درمان و سلامت، با هماهنگی های صورت گرفته، سه قطعه زمین برای اجرای سه پروژه در مرکز شهر رودان مشخص و جانمایی شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ها موجب ارتقاء شاخص های بهداشتی و سرانه درمانی شهرستان رودان خواهد شد، خاطر نشان کرد: یک قطعه زمین برای ساخت ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان رودان و دو قطعه زمین جهت ساخت دو پایگاه بهداشتی و درمانی شهری در بلوار آیت الله خامنه ای و محله بندملا جانمایی شده است.
نیک طبع بیان کرد: سهم شبکه بهداشت و درمان از اراضی شهری رودان 10 درصد است که با احتساب این واگذاری ها این رقم به 13.7 درصد رسیده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای بهره مندی عادلانه مردم از طرح های حوزه سلامت، این پروژه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان رودان احداث خواهد شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.