به گزارش چهارشنبه ایرنا' طی آئینی از تلاش و مجاهدت 21 ماهه احمد رحیمی پور مدیر اسبق آموزش و پرورش رودان تجلیل و نادر صفایی دهبارز به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش رودان معرفی شد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین تودیع، تکریم و معارفه امروز، زیر بنای توسعه را توجه به سرمایه های انسانی، اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: آموزش و پرورش زیر بنای رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور را فراهم می کند.
ایرج بیت اللهی سرمایه انسانی را نخستین شاخص توسعه یافتگی جوامع بشری برشمرد و نقش و اهمیت بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد در راستای بهبود، تقویت و ارتقاء سیستم آموزشی را امری اجتناب ناپذیر عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات و رویکرد دولت تدبیر و امید در عرصه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در دولت یازدهم اقدامات مهم، اثربخش و قابل توجهی را در راستای ارتقاء دانش عمومی، تعالی و توسعه همه جانبه کشور انجام داده و این رویکرد با قوت و جدیت در دستور کار دولت قرار دارد.
بیت اللهی از احمد رحیمی پور به عنوان یکی از مدیران ساعی، تلاشگر، متعهد و متخصص در نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: وی مدیری دلسوز، لایق، توانمند و با تجربه است که به دلیل مصالح شخصی ناگزیر به استعفاء از سمت خود شد.
وی در پایان بهره گیری از نیروی توانمند بومی، متخصص و کارآزموده را زمینه ساز رشد، ترقی و بالندگی و پیشبرد برنامه ها و اهداف در عرصه تعلیم و تربیت دانست و اظهار امیدواری کرد: در سایه تعامل، همراهی و همدلی کارکنان ستادی با مدیر جدید، زمینه رشد و پیشرفت شهرستان رودان در عرصه علمی، آموزشی و پرورشی بیش از پیش فراهم و تقویت شود.
طی آئینی با حضور ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد محمودی فرماندار رودان، حجت الاسلام رضا مهدوی امام جمعه موقت رودان و سایر مسئولان محلی، نادر صفایی دهبارز به عنوان مدیر آموزش و پرورش رودان معرفی و از تلاش و مجاهدت احمد رحیمی پور مدیر اسبق آموزش و پرورش رودان تجلیل شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی **انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.