غلامرضا شعبانی بهار شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امسال در 10 استان و در هر استان 20 خانه ورزش با حمایت وزارت ورزش و جوانان، ستاد مبارزه با مواد مخدر و همکاری فرمانداران و بخشداران راه اندازی خواهد شد.
وی تمرکز این طرح را استان های در معرض مواد مخدر عنوان کرد و افزود: اعتبار مناسبی بدین منظور در نظر گرفته شده و برای هر فضای ورزشی تا سقف 200 میلیون ریال و در مجموع برای هر استان 2 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
معاون توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه های جدید وزارت ورزش توسعه فضاها و اماکن ورزشی در روستاهاست و در این راستا فضاهای 50 تا 300 متری آموزشی و بهداشتی موجود در روستاها که کمتر مورد استفاده قرار دارد، در قالب خانه ورزش روستایی تجهیز می شوند.
او هدف طرح جدید تجهیز خانه های ورزش روستایی را دسترسی آسان و رایگان روستاییان و به ویژه بانوان که از نظر فعالیت بدنی و حرکتی قشری آسیب پذیر هستند، عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب برنامه ششم توسعه به اجرا در می آید و در مجموع یک هزار روستا تجهیز خواهند شد.
2 خانه ورزش روستایی و یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و یک سالن ورزشی چند منظوره نیز با حضور غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا جعفری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه پنجشنبه در قشم کلنگ زنی شد.
8123/6048
خبرنگار : محمد ملاحمزه** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.