این اطلاعیه که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است :می آییم تا حماسه ای دیگر برای فلسطین بیافرینیم ، مظلومیت ملت فلسطین، حقیقتی انکارناپذیر است که دستهای پیدا و پنهان سردمداران زر، زور و تزویرهیچگاه نتوانسته آن را در پشت پرده های تحریف و دیوارهای فریب پنهان نماید.
این اطلاعیه می افزاید:امپریالیسم و صهیونیسم با بهره گیری از همه امکانات و ابزار مادی همواره تلاش می کند تا هویت جعلی و ماهیت مجهول اسرائیل را جایگزین هویت اصیل و حقیقی ملت فلسطین نماید و در این بین تمام موازین حقوقی، معیارهای اخلاقی و انسانی را در مسلخ مطامع دنیوی قربانی کرده است.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ملت شریف ایران اسلامی با لبیک دوباره به میراث معنوی معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و افاضات رهبر دانای راز انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، در حالی که در سوگ فرزندان خود در حادثه تروریستی 17 خردادماه جامه سیاه برتن دارند .
می آیند تا با عزمی راسخ و فریادی رساتر از همیشه همصدا با دیگر آزادیخواهان جهان حماسه ای برای فلسطین و بنام قدس بیافرینند و این بار نه تنها انزجار خود را از نظام سلطه و صهیونیست اعلام داشته که فریاد الله اکبرشان پشت حکام خبیث کشورهای مرتجع عرب و منتفعین از دلارهای رنگین سعودی را خواهد لرزاند.
سلام بر فلسطین و سلام برگلدسته های زیبای مسجدالاقصی که هنوز اذان استقامت و بیداری را سر می دهد.
جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان در پایان این بیانیه ضمن تمجید ازاقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درهدف قرار دادن مواضع تروریست ها ، این اقدام فرزندان حزب الله را سیلی محکم علوی بر پیکر مزدوران وحامیان شرکت کننده در رقص شمشیر سعودی دانست.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس ساعت 11و 30 دقیقه از مسیر کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع)، پل خواجو به سمت گلزار شهدا ، محل برگزاری نماز جمعه برگزار می شود.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.