به گزارش ایرنا، جاسم جادری یکشنبه در نشست با واحدهای تولیدی و مدیران بانک های عامل در استان افزود: در مجموع 405 میلیارد تومان اعتبار به بنگاه های اقتصادی در هرمزگان اختصاص یافته بود که 178 میلیارد تومان آن هنوز پرداخت نشده است.
وی خواستار همکاری بیشتر بانک ها برای افزایش پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی شد.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: افزایش 10 درصدی در تولید و اشتغال از مهم ترین شرایط پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی است.
جادری اضافه کرد: استمرار رونق تولید، حفظ اشتغال فعلی، ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی کشور از مهم ترین اهداف بسته های رونق اقتصادی است.
وی گفت: باید بزودی برش استانی شمار واحدهایی که به تسهیلات در سرمایه در گردش، تسهیلات با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و به بازسازی و نوسازی واحدها نیاز دارند، مشخص شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: 136 طرح در بخش صنعت بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با پرداخت تسهیلات بانکی 81 طرح آن تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
خلیل قاسمی افزود: بانک ها یک هفته تا 10 روز فرصت دارند تا 40 پرونده واحدهایی که از سال 95 تاکنون در بانک ها انباشت شده اند، تعیین تکلیف شود.
در بخش رونق تولید، یکهزار و 94 پروژه در استان شناسایی شد ودرسال 95به 700 واحد تولیدی تسهیلاتی افزون بر 700 میلیارد تومان برای رفع موانع تولید و خروج از رکود پرداخت شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.