به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن فروزان نژاد سه شبه در نشست خبری پیرامون برگزاری اجلاس بیست و ششم نماز در بندرعباس افزود: این رویداد بزرگ فرهنگی با پیام مقام معظم رهبری آغاز می شود و یکی از سران سه قوه، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان از سخنرانان ویژه این اجلاس خواهند بود.
وی بیان داشت: برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم، پیش کنگره هایی در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود و در منطقه کارگری غرب استان هم پیش اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز، کار و تولید برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان یادآورشد: نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی با موضوع نماز و فضای مجازی به مدت یک هفته در حاشیه ساحل بندرعباس برپا می شود و همچنین طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است هر استان یک کتاب در حوزه نماز چاپ و در اجلاس ارائه کند.
فروزان نژاد گفت: در این اجلاس یک روزه، حدود 350 نفر مهمان کشوری شرکت می کنند، همچنین در صورت تصویب شورای سیاست گذاری، پیشنهاد شده مهمانان خارجی هم در این اجلاس شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: نماز در فضای مجازی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و به همین خاطر بیست و ششمین اجلاس با موضوع نماز و فضای مجاری انتخاب شده است و در این راستا باید کانال های تلگرامی و اپلیکیشن های کاربردی و جذاب با موضوع نماز برای فضای مجازی طراحی شود.
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان یادآورشد: تبلیغ نماز اول وقت، تبلیغ نماز با جماعت و تبلیغ نماز در مسجد در دستور کار این ستاد است و ستاد اقامه نماز استان برای نهادینه شدن این سه موضوع همواره تلاش می کند.
روند برگزاری اجلاس های سراسری نماز از سال 1370 و از شهر مقدس مشهد آغاز شد و تاکنون 25 دوره این اجلاس در استان های مختلف کشور برگزار شده است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.