به گزارش ایرنا به نقل ازروابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، شیخ احمد عالی زاده یکشنبه با محکوم کردن حمله های تروریستی در مجلس شورای اسلامی وحرم مطهر امام خمینی (س) ضمن تسلیت این حادثه به بازماندگان شهدا افزود: متاسفانه هر روز در سراسر گیتی شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری از سوی تروریست ها هستیم .
وی ادامه داد: بدتر از همه آنکه عده ای می خواهند با این حرکت ها و توطئه ها چهره نورانی اسلام را به سایر ملت ها زشت و کریه جلوه دهند اما بدانند که چنین وصله هایی به این آینه پاک که با سرشت انسان های پاک طینت مطابقت دارد نمی چسبد.
به گزارش ایرنا، در دو حمله تروریستی جداگانه که صبح چهارشنبه هفته گذشته رخ داد، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 56 نفر مجروح شدند.
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران پلیس حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. سه مهاجم به ساختمان مجلس نیز در جریان درگیری ها به هلاکت رسیدند.
وزارت اطلاعات با افشای هویت و عکس تروریست ها اعلام کرد: «تیم عملیاتی داعش که در عملیات تروریستی حرم مطهر و مجلس شورای اسلامی مشارکت داشتند 5 نفر از عناصر تروریست سابقه دار وابسته به گروه های وهابی و تکفیری بودند که پس از جذب توسط گروهک تروریستی داعش، از کشور خارج شده و در جنایات این گروهک تروریستی در موصل و رقه مشارکت داشتند.»
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.