به گزارش ایرنا اولین امام جمعه بشاگرد دراین مراسم با محکوم کردن حادثه ترویستی تهران گفت :عاملان این جنایت امریکا ، اسرائیل و آل سعود هستند که گروهک ترویستی داعش را بوجود آوردند .
حجت الاسلام علی بهروزه با اشاره به دیدار ترامپ رئیس جمهور آمریکا با پادشاه عربستان افزود:تمام رسانه ها تعبیری که از این سفر داشتند نماز نشسته و رقص ایستاده ، آل سعود در برابر شیطان بزرگ ایستاده رقص کرده اند ولی در مقابل خداوند متعال نمازش را نشسته می خواند ، به بهانه کهولت سن که دارد این چنین افرادی در راس حکومت عربستان هستند .
وی ادامه داد:ادعای چند سال گذشته پادشاه عربستان الان بروز می کند که گفته بود من به خاندان اسرائیلی خودم افنتخار می کنم و اکنون مشاهد می شود که آل سعود وهابیت ، داعش و تکفیری با اسرائیل و آمریکا هیچ تفاوتی ندارند و دست شان در یک کاسه است.
وی یاد آور شد: درسند 2030 بیشتر مواظب باشیم وهمکاری کنیم که به دین و اعتقادات نفوذ نکند چرا که ما اعتقاد داریم دین اسلام باید جهانی باشد و به جهان صادر شود نه باید فرهنگ های بیگانه و غربی را به کشور خود وارد کنیم .
شهرستان بشاگرد که درسال 85 ازبخش به شهرستان ارتقا پیدا کرد ، با 40هزار نفر جمعیت در 270کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده وبه نماد محرومیت درکشورمعروف است.
هم اکنون با احتساب بشاگرد در 19 شهراستان هرمزگان نماز جمعه برگزار می شود.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.