به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، ناصر جعفرزاده چهارشنبه افزود: محافل انس با قران با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌ های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن، ترویج فرهنگ تلاوت قرآن و ایجاد انس جوانان و نوجوانان با کلام الهی برگزار می شود.
وی بیان داشت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری دربرابر دسیسه‌ های شیطان است و تجربه‌ نشان داده افرادی که با قرآن انس گرفته‌ اند و در زندگی خود به ارزش‌ های دینی مقید هستند در زندگی موفق تر اند.
این مسئول یادآورشد: اساس و چارچوب دین اسلام در قرآن مجید است و بی‌توجهی به این فریضه الهی مایه ننگ است.
جعفرزاده اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس خود در تیرماه سال 1360، به فرمان امام خمینی(ره) به فعالیت های قرانی نگاه ویژه داشته که تاسیس دارالقرآن الکریم یکی از ویژگی های نگاه مثبت سازمان تبلیغات اسلامی به مقوله قرآن محسوب می‌شود.
وی گفت: برنامه های فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی همواره باعث ایجاد نشاط معنوی در میان مردم می‌شود و این مهم جای قدردانی دارد.
اعزام 1200 مبلغ و روحانی به نقاط مختلف شهری و روستایی هرمزگان، آموزش قران، گفتمان دینی و تبلیغ دین از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در ماه مبارک رمضان است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.