به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمد خانجانی دوشنبه شب به مناسبت بزرگداشت سالگرد امام راحل و 15 خرداد در پارسیان افزود: امام راحل به عنوان شخصیتی آزاده و حق‌طلب، مبارز، با ایستادگی در برابر استبداد و استعمار، زمینه تاسیس یک نظام الهی و اسلامی مبتنی بر خواست و اراده مردم را فراهم کرد.
وی با اشاره به تفکیک ‌ناپذیری دین از سیاست از دیدگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: دشمنان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند دین را از زندگی مردم خارج کنند اما امام دین را به متن جامعه آورد و نشان داد موفقیت در همه عرصه‌ها نیازمند دین‌محوری است.
وی بیان کرد:حضرت امام خمینی(ره) اندیشمند و خدا شناسی منحصر به فرد بودند که با تبیین نظریه ولایت فقیه در صدد بنیانگذاری حکومتی برمبنای ارزشهای الهی و اسلامی در جامعه بودند که با نصرت الهی و حمایت مردم این امر تحقق پیدا کرد.
رئیس تبلیغات اسلامی پارسیان تاکید کرد: اگر امروز ایران به‌ عنوان یک کشور پیشتاز در مبارزه با طاغوت و استکبار شناخته می‌شود ، الگویی نجات ‌بخش برای کشورهای مظلوم و در بند است مرهون تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و امام شهدا‌ حضرت امام خمینی(ره) است.
خانجانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگویی بسیار بزرگ برای ملت های مستضعف جهان است، اظهارداشت: راه امام در یک کلام ایمان به خدا، دشمن شناسی و سفارش مؤکد ایشان پشتیبانی از ولایت فقیه بود.
شهرستان پارسیان با 40هزار نفر جمعیت در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7191/6048
خبرنگار : ابراهیم بدیعی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.