به گزارش ایرنا موسی نجفی یکشبنه در این خصوص افزود: این جشنواره همه ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و بمنظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌ پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی برگزار می شود.
وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، معرفی توانمندی های بخش تعاون، ارج نهادن به زحمت تلاشگران این بخش و ارتقاء جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی اضافه کرد: گرایش های جشنواره شامل کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون، بنیاد تعاون و کارآفرینی است که تعاونگران می توانند با مراجعه به www.taavonibartar.ir نسبت به ورود اطلاعات تعاونی خود اقدام کنند.
جشنواره تعاونی های برتر استانی هر ساله همزمان با هفته تعاون در شهریور با هدف تشویق تعاونگران برتر در استان هرمزگان همگام با سایر استان ها برگزار می شود و منتخبان به جشنواره کشوری معرفی می شوند.
3219/6048
دریافت کننده : عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.