به گزارش ایرنا، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم گفت: در مجموع 427 نفر از اهالی رسانه در استان عضو بسیج رسانه هستند که از بین 50 نفر دعوت شده به این نشست سعی داریم 15 تا 20 نفر را به عنوان نخبگان فکری و اندیشه ای عضو مجمع عالی بسیج رسانه انتخاب کنیم.
مرتضی پیروی منش با اشاره به اینکه هیچ سلیقه سیاسی و جناحی در این کار نبوده، افزود: هدف از اجرای این مجمع؛ حفظ و انسجام و بهره مندی از خرد جمعی و فکری نخبگان، فرهنگیان و اصحاب رسانه استان است.
وی بیان داشت: تصمیم گیری فعالیت ها به تنهایی راه به جایی نخواهد برد و باید بتوانیم برای جایگاه و هویت واقعی جامعه رسانه، با تشکیل شورای همفکری و خرد جمعی، تصمیم گیری کنیم.
مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان اظهارکرد: چهار قوه فکری، مکملی، انگیزشی و الگویی باید در مجمع باشد و براساس این چهار قوه تصمیم گیری و برنامه ریزی صورت گیرد.
پیروی منش اضافه کرد: اردوهای جهادی رسانه، مسابقات مقاله ای، جشنواره و رونمایی از کتاب شهید دقت از برنامه های این مجمع در آینده خواهد بود.
رئیس مجمع عالی رسانه در هرمزگان هم گفت: هر تشکیلات و گروهی که در جهت پیگیری اهداف و رسیدن به اهداف صنفی تشکیل شود، مفید خواهد بود و در مورد بسیج رسانه هم این امر مشهود است.
ایوب دبیری نژاد افزود: این مجمع از بین اهالی رسانه و مطبوعات، 15 تا 20 نفر را به عنوان عضو اصلی مجمع عالی بسیج رسانه که بالاترین مرجع تصمیم گیری خواهدبود، انتخاب می کند.
وی بیان داشت: شاید اصحاب رسانه در این قالب و چارچوبی که تشکیلات بسیج درست کرده، نگنجد و با بسیج اصناف و پزشکان و غیره فرق کند اما متناسب با وظایف و اهدافی که بسیج رسانه دارند، شکل می گیرد.
رئیس مجمع عالی رسانه در هرمزگان یادآورشد: هر ماه یک نشست برای تصمیم گیری های اساسی و زیربنایی در جهت مطبوعات و در حد توان مالی سپاه پاسداران تشکیل می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.