به گزارش ایرنا، انوشیروان پیشدار شنبه در خصوص اجرای این نمایش افزود: این نمایش روایتی از یک رزمنده جانباز هرمزگانی است که می خواهد با ویلچر از بندرعباس و از کنار دریای نیلگون خلیج فارس به سمت جماران حرکت کند و نامه های همرزمان شهیدش که پیش او مانده را به دست حضرت امام(ره) برساند، متاسفانه در مسیر راه خبر ارتحال حضرت امام را می شنود و حالش منقلب و دگرگون می گردد و قبل از رسیدن به مقصد شهید می شود.
وی بیان داشت: حبیب الله ناصری، باقر رمضان زاده، علی رحیمی، جعفر قاسمی و ایوب رحیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
رئیس حوزه هنری هرمزگان اظهارکرد: هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد پس از بررسی و ارزشیابی آثار رسیده به دبیرخانه، 20 نمایش از جمله نمایش از خلیج فارس تا جماران را حائز شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد.
وی بیان داشت: چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد به صورت غیررقابتی برگزار می شود و آثار گروه‌های استانی از 13 تا 16 خردادماه در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اجرا و مراسم پایانی این همایش در روز 17 خرداد با تقدیر از گروه های شرکت کننده در حوزه هنری در تهران برگزار می شود.
چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد (ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی) به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین پرداختن به قیام 15خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) از 13 تا 16 خردادماه به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در تهران و 12 استان برگزار می‌شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.