به گزارش ایرنا، سید مرتضی مدنی فدکی سه شنبه در یک نشست خبری افزود: این محموله با اظهار خلاف واقع به عنوان قطعات و لوازم دوربین مداربسته اظهار شده بود اما پس از کشف ، مشخص شد، دوربین های کامل وارد کشور شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان همچنین از رسیدگی به پرونده قاچاق 41 هزار و 500 لیتر سوخت در اردیبهشت امسال خبرداد و گفت: در این پرونده که سوخت قاچاق از یک فروند لنج کشف شد، شش متهم دستگیر شدند که پنج نفر آنان تبرئه و برای یک متهم 120 میلیون تومان جریمه صادر شد.
مدنی در ادامه به پرونده تخلف یک شرکت دولتی اشاره کرد و گفت: پرونده این اداره که در بخش خدمات عمومی فعالیت دارد در حال رسیدگی است و تعزیرات حکومتی بدون ملاحظه با آن برخورد خواهد کرد.
این مسوول همچنین با اشاره به پرونده تخلفات ارزی یک شرکت خصوصی گفت: این شرکت اقدام به دریافت ارز دولتی و فروش آن در بازار آزاد کرده است که بررسی آن و محاسبه میزان سوءاستفاده شرکت یاد شده ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به عملکرد امسال تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده ها، بیان داشت: امسال تاکنون دوهزار پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده و همین میزان پرونده نیز مختومه شده است.
وی یادآورشد: در مجموع برای این تعداد پرونده 200میلیارد تومان جریمه صادر شده است که 5.5 میلیارد تومان آن وصول شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح ضیافت ویژه ماه رمضان نیز گفت: این طرح مشترک باهکماری سازمان صنعت و معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی و مجمع امور صنفی اجرا می شود و تمرکز جدی بر نحوه فعالیت رستوران ها، آشپرخانه ها، قنادی ها و سایر مراکز عرضه مواد غذایی دارد.
به گفته مدنی پرونده هر نوع تخلف در این طرح خارج از نوبت در شعب ویژه رسیدگی و در پایان طرح گزارش آن به مردم اعلام خواهد شد.
2094/6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.