به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: امروز دندان های دشمن برای مملکت تیز شده و به خون این مردم تشنه اند.
وی خطاب به کشورهای همسایه که شکوه اقتصادی شان از ایران بود و امروز انباردار باروت آمریکا شدند، گفت: شما خودتان را در اختیار دشمن قرار داده اید و ما را تحریم کردید اما بدانید دوست بهتری از ایران نمی توانید پیدا کنید ما حریم شما را حفظ کردیم و حفظ خواهیم کرد و اگر دشمن به شما حمله کند از شما محافظت می کنیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارکرد: هیچ تردیدی نیست که انتخابات یک وظیفه دینی، ملی، انسانی و عقلانی است و مقام معظم رهبری و مراجع تقلید عظام فرمودند که انتخابات برای ما لازم و ضروری است.
نعیم آبادی با اشاره به اینکه همه کاندیداهای تائید شده از نیروهای انقلابی هستند، بیان داشت: باید همه با هم به سوی صندوق های رای برویم و براساس سلیقه و به هر کس که مایل هستید، رای بدهید و اگر در تشخیص فرد مورد نظر شک کردید از افراد آگاه بپرسید.
وی همچنین با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: روزهای مناسبتی برای پرشدن صفحه تقویم نیست بلکه برای درس گرفتن است و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرده است و امروز نیز باید فضای شهر ما خرمشهری باشد.
وی همچنین به روز سربازان گمنام اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامشی که امروز در کشور حاکم است خود به خود بوجود نیامده است، بلکه همه نیروهای نظامی، سپاه و ارتش و از همه مهم تر سربازان گمنام این امنیت را بوجود آورده اند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان به روز بهروه وری و بهینه سازی مصرف اشاره داشت و گفت:با بهره گیری غلط از امکاناتی که خدا به ما داده، بزرگترین ضربه را به اقتصاد و آینده مملکت و نسل های بعدی می زنیم و در مصرف آب، برق و موادغذایی رعایت نمی کنیم.
وی با اشاره به اینکه خطر آب، جدی است؛ گفت: خطر آب جدی است و باید از این آب موجود بهترین استفاده شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.