بهروز اکرمی پنجشنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود:مردم بایستی 24ساعت فرصت داشته باشند تا درباره کاندیداهای مورد نظر خود فکر کنند لذا هرگونه تبلیغ ازسوی کاندیداها وطرفداران آنان ازاین ساعت به بعد تخلف بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
بنا به اظهار وی، تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از 20 روز پیش و تبلیغات انتخابات شورای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده بود.
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان یاد آور شد: برای انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان هزار و 474 شعبه اخذ رای شهری و روستایی پیش بینی شده است.
اکرمی بیان داشت: تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در هرمزگان 810 نفر است که برای به دست آوردن 198 کرسی شوراهای شهر رقابت می کنند.
وی افزود:همچنین تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای روستا در هرمزگان هفت هزار و 609 نفر است که برای چهار هزار و 216 کرسی شوراهای روستایی در حال رقابت هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نیز 11 نامزد وجود دارد که یک نفر به عنوان نماینده این حوزه انتخاب خواهد شد.
اکرمی تصریح کرد: درانتخابات امسال یک میلیون و 160 هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 33 هزار و 468 نفر رای اولی می باشند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8صبح روز جمعه 29 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.