به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سید حسین داودی چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان میناب ضمن تاکید بر ارایه خدمات هر چه بهتر به مردم، اظهار داشت: با اجرای این طرح 375 پزشک متخصص در مناطق محروم هرمزگان اسکان و 131 پزشک متخصص در این مناطق مقیم شدند.
وی افزود: در این مناطق حضور پزشک متخصص و فوق تخصص به صورت یک رویا بود که اکنون با اجرای طرح تحول نظام سلامت به واقعیت تبدیل شده است.
دکتر داودی بیان داشت: در طول اجرای طرح تحول نظام سلامت در هرمزگان، یک هزار و 490 پروژه بهداشتی در این استان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت، عدالت در حوزه بهداشت و درمان را به ارمغان آورد، افزود: دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت، کاری که باید در طول دو دهه انجام می شد را در مدت بسیار کوتاهی اجرا کرد.
این مقام مسئول اظهار کرد: طرح تحول سلامت نمود عینی عدالت در ارائه خدمات بهداشتی درمانی و خدمت به نیازمندان است که این طرح دراستان هرمزگان هم مانند سایر مناطق کشور در حال اجراست و دستاوردهای چشمگیری در ارائه خدمات به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان داشته است.
دکتر داودی گفت: هزینه های زیادی در بخش بهداشت و درمان قبل از آغاز طرح تحول سلامت به مردم تحمیل می شد که امروز شاهد بهبود شرایط و افزایش رضایتمندی آحاد مردم در این حوزه هستیم.
لازم به ذکر است، در این بازدید اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، تعمیر و بهسازی مراکز و خانه های بهداشت، کمبود نیروی فنی در مراکز سلامت جامعه و روند ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.