به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی یکشنبه شب در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان در بندرعباس اظهار داشت: تمام تلاش وزارت کشور اجرای کامل قانون در برگزاری انتخابات و رعایت کامل بی طرفی است.
وی بیان کرد: شرایط برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.
قائم مقام وزیر کشور افزود: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و تجهیزات شعب اخذ رای و صندوق ها نیز تامین و آماده شده است.
مقیمی ادامه داد: برای شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری نیز امکانات لازم همچون مناطق شهری فراهم شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه انتخابات نشانه ای از اقتدار ملی است، گفت: از مردم می خواهیم در روز جمعه 29 اردیبهشت در ساعات اولیه اخذ رای در شعب حضور یابند.
وی اظهار کرد: هرچه مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند، دشمنان بیشتر مایوس خواهند شد و موجب می شود کشور قدم های بیشتری برای توسعه بردارد.
قائم مقام وزیر کشور گفت: ما به عنوان وزارت کشور وظیفه داریم شرایط خلق حماسه در انتخابات را فراهم کنیم و به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند در روز 29 اردیبهشت هستیم.
استاندارهرمزگان دراین همایش گفت: این استان برای برگزاری انتخابات دوازهمین دوره ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا ومیان دوره ای مجلس شورای اسلامی در روز 29 اردیبهشت آمادگی کامل دارد.
جاسم جادری بیان داشت: تمام مقدمات اجرای یک انتخابات سالم و پرشور در هرمزگان برای روز 29 اردیبهشت آماده شده است.
وی ادامه داد: تمام امکانات، تجهیزات و ملزومات اداری مورد نیاز برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در هرمزگان تامین شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.