در این یادداشت آمده است: هدف از تشکیل شورای شهر و روستا در ابتدا، ایجاد یک فضای شورایی از برگزیدگان و معتمدان مردم برای رسیدگی به وضعیت شهر و روستای محل زندگی ایشان بود.
این افراد بیشتر از اینکه چهره های سیاسی یا مدیریتی باشند افرادی بودند که به دلایل سنی، شخصیتی، هنری و یا ...نظرشان در بین مردم خریدار داشت و صاحب اعتبار بودند و چون از میان مردم بودند با مشکلات مردم آشنایی داشتند و به خوبی حرف های ایشان را می شنیدند.
در سال های اما متاسفانه این شورا محل ورود سیاسیون و چهره هایی شد که بیشتر بر توانایی مدیریتی خود مانور می دادند تا هم درد بودن با اقشارعادی.
این اتفاق سبب شد که انتخابات شورا که ماهیت مشورتی داشت تبدیل به مکانی برای تصمیمات مهم شهری گردد و برخی از افراد برای ورود به این حوزه دست به تبلیغات پیش از موعد و وعده های شاخدار از سوی برخی از ایشان شود که نه تنها با روح این شورا سازگاری ندارد حتی با وظایف این مکان نیز نامرتبط است.
این اقدامات بدون شک از دید جستجوگر، فعالان اجتماعی و اهالی مطبوعات و مردم پنهان نخواهد ماند و با هوشیاری و آگاهی شورای شهر و روستای خود را از میان راستگویان و پاکدستان انتخاب خواهند کرد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.