به گزارش ایرنا، جاسم جادری چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز 96 افزود: زیرساخت های سفر و گردشگری در هرمزگان باید تقویت شود و به سمت توسعه این زیرساخت ها برویم.
وی بیان داشت: بخش خصوصی می تواند در این زمینه ورود بیشتری داشته باشد و باید با برنامه ریزی به سمتی برویم که ظرفیت های بخش خصوصی در بخش گردشگری بیشتر به کارگیری شود.
استاندار هرمزگان اظهارکرد: باید مردم را به سمت بوم گردی تشویق کنیم که نوعی از گردشگری است و درآمدزایی مناسبی نیز برای مردم منطقه خواهد داشت.
جادری یادآورشد: هرمزگان ظرفیت های گردشگری فراوانی دارد که به خصوص جاذبه های گردشگری جزایر این استان باید معرفی و امکانات مناسب برای سفر به جزایر نیز فراهم شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان نیز گفت: میزان ورودی گردشگران به این استان در تعطیلات نوروزی امسال، افزون بر 2 میلیون و 763 هزار و 417 نفر بود که از نظر ورود گردشگر هرمزگان، پنجمین استان کشور بود.
محسن ضیایی افزود: همچنین در این ایام پنج میلیون و 264 هزار و 866 نفر اقامت شبانه در استان هرمزگان به ثبت رسید.
گفتنی است در پایان این نشست از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان به دلیل تلاش های انجام شده در نوروز 96 تجلیل و قدردانی شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.