به گزارش روز دوشنبه ایرنا، عبدالرسول عمادی در مراسم تجلیل از معلمان منتخب و پیشکسوت آموزش و پرورش هرمزگان افزود: جامعه توسعه یافته مدیون آموزش و پرورش توسعه یافته است و معلم نیز پرچمدار و رکن تعلیم و تربیت است.
وی بیان داشت: سوال داشتن، اشتغال به علم، درستکار بودن، در محضر بزرگان عمل آموختن و در نهایت اینکه عالم تحصیل علم را ناشی از یاری خداوند بداند پنج شرط علم آموزی و اگر کسی این شرایط را در تحصیل علم رعایت نکند، شاید به مدرک دست یابد اما به علم نرسیده است.
نماینده وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: توجه به جایگاه معلم باید محور همه برنامه های نظام تعلیم و تربیت باشد چرا که اگر این مهم رعایت نشود نظام آموزشی کارآمدی لازم را نخواهد داشت.
عمادی با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش هرمزگان گفت: گزارش های منتشر شده نشان می دهد روند اجرای برنامه های وزارتی در این استان با موفقیت چشمگیر همراه بوده است.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش هرمزگان در شاخص های راهبردی سند تحول بنیادین در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد که این حاصل تلاش جمعی و مدیریت کارآمد در راس این مجموعه است.
رئیس سنجش وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: آن چه وجه تمایزعملکرد آموزش و پرورش هرمزگان است برنامه محوری و توجه به رشد مبنایی است که به طور قطع نتیجه این رویکرد در سال های آینده جایگاه این استان را بیش از پیش ارتقاء خواهد داد.
گفتنی است در این آئین از 22 معلم منتخب ادارات آموزش و پرورش سراسر هرمزگان و همچنین 9 پیشکسوت تعلیم و تربیت تجلیل شدند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.