به گزارش خبرنگار خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی ، با بررسی های صورت گرفته در ماه گذشته، ستاد انتخاباتی استان هرمزگان از بین فعالان سیاسی و اقتصادی علاقه مند به مشارکت و همکاری در این زمینه، پس از یک اجماع کلی اعضای ستاد مرکزی جزیره کیش را تعیین کرد .

رحمان سادات نجفی از چهره های فعال اقتصادی جزیره به عنوان ریاست ستاد انتخاب شد؛ محسن روزبهانی به عنوان قائم مقام و داریوش خدامرادی به سمت رئیس شورای سیاست گذاری ستاد از سوی ابراهیم امینی پور رئیس ستاد استان هرمزگان منصوب شدند .
همچنین عبدالرحمن ارزانی، مصطفی ابراهیمی، رحیم فرهادی افشار، عبدالرحیم قاسم نژاد، شاهرخ ندیمی و خالد دریابر به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری و کوروش کشمیری به سمت دبیر شورا تعیین شدند .
ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی سیزدهم اردیبهشت ماه جاری به همت فعالان اقتصادی و سیاسی این قطب گردشگری در میدان سنایی ،ساختمان بیست با حضور مسئولان و هواداران این نامزد انتخاباتی افتتاح شد و به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
تاکنون در جزیره کیش ستاد احزاب در میدان ساحل ( حد فاصل بازار زیتون و ساختمان دیپلمات) با رویکرد اتحاد و حضور فعال احزاب حامی دکتر روحانی با نگرش های مختلف، ستاد ویژه بانوان حامی این نامزد انتخاباتی متشکل از جمعی از بانوان فعال اجتماعی در فاز 4 صدف در بازارچه صدف با رویکرد حضور همیشگی و فعال زنان و همچنین ستاد جوانان حامی وی در فاز 2 شهرک صدف میدان گلستان در بازار چه گلستان با رویکرد جوانگرایی و به کارگیری موثر جوانان در امور اجتماعی افتتاح شده است و فعالیت می کند .
دبیر شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت : قرار است در هفته سوم اردیبهشت ماه دو ستاد دیگر توسط حامیان مردمی دکتر روحانی در شهرک سفین افتتاح شود.
ساکنان جزیره مرجانی کیش همگام با مردم سراسر ایران اسلامی و با بصیرت و آگاهی با حضور در پای صندوق های رای نامزد اصلح خود را انتخاب می کنند و بار دیگر همدلی و همراهی خود را در یکی دیگر از عرصه های سرنوشت ساز کشور به منصه ظهور می گذارند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639831
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.