به گزارش ایرنا، سیده فاطمه ذوالقدر شنبه شب در ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی در بندرعباس افزود: این نامزدها که ادعای حمایت از برجام می کنند چرا اکنون بی رحمانه به دولت و دستاوردهایش حمله ور شده اند.
وی ادامه داد: این رفتارها به دور از اخلاق بوده و امید می رود با انتخاب دقیق مردم شاهد شکوفایی کشور در سال های آینده بود.
عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمی خواهیم به عقب برگردیم و اکنون هم شاهدیم که رقبا بدون برنامه بوده و تنها مشغول تخریب دولت هستند.
ذوالقدر ابراز کرد: دولت دستاوردهای زیادی در مدت فعالیت خود داشته که امکان بیان همه آنها وجود ندارد و برنامه های مختلفی برای اجرا دارد.
وی اشاره کرد: دولت پذیرفته که حدود 6 میلیون زن بد و بی سرپرست را زیر پوشش قرار دهد که این گام بزرگی برای پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: دولت به ورزش بانوان هم توجه کرده و بودجه خوبی برای ورزش بانوان، جوانان و مدارس در نظر گرفته است.
ذوالقدر اشاره کرد: وقتی به آموزش دختران اهمیت داده می شود و تحصیلات عالیه می کنند انتظار می رود از وجود آنان در پست های مدیریتی هم استفاده شود که رئیس جمهور به این موضوع توجه داشته و از وجود بانوان در کابینه استفاده کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: زنان خود را باور کرده و در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر زمینه ها مشارکت فعال داشته باشند، چرا زنان نباید در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها حضوری فعال داشته باشند.
ذوالقدر خاطرنشان کرد: وقتی می گوییم شهر ما خانه ی ما چه کسی بهتر از همه از وضعیت خانه به جز زن می داند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکنون در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هستیم و نمی توانیم بدون مشارکت زنان و جوانان به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در اواخر دولت دهم با بی ثباتی در بازار سکه و ارز رو به رو بودیم که اکنون شاهد ثبات در بازارهای سکه و ارز هستیم.
ذوالقدر بیان کرد: در روابط خارجی موفق بوده ایم و تعامل خوبی با دنیا داریم و در این میان صنعت گردشگری کشور 12 درصد رشد کرده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.