به گزارش ایرنا جاسم جادری شامگاه پنجشنبه درجمع مردم شهرستان بشاگرد درمسجد امام علی(ع) شهرسردشت بشاگرد افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی برای سعادت مردم در دنیا و آخرت تلاش می کند.
وی ادامه داد: بشاگرد محرومترین نقطه ایران بوده اما با تلاش های ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات خوبی در این شهرستان هستیم واین وجود باید امکانات بسیار بیشتری در این شهرستان ایجاد شود و نیاز است کار بیشتری دراین شهرستان صورت گیرد.
استاندار هرزمگان یاد آورشد :دراین این سفر ایستگاه پمپاژ آبرسانی از سد جگین به بشاگرد و جاسک ،مرکز آموزش فنی و حرفه ای بشاگرد افتتاح شد که این مرکز در مهارت آموزی به جوانان جویای کار در این شهرستان بسیار موثر است و می تواند به کاهش نرخ بیکاری در بشاگرد کمک کند.
جادری تصریح کرد: رویکرد ما توانمندسازی مردم است و باید به جوانان جویای کار مهارت های لازم آموزش داده شود تا توانمند شوند و این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار در زمینه های مختلف خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه باید بشاگرد را به یک کارگاه سازندگی تبدیل کنیم که در آن هیچ فردی بیکار نباشد، اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه سواحل مکران نیز بسیاری از جوانان بشاگردی در شرق هرمزگان در قالب این طرح مشغول به کار می شوند.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.