به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری سه شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای غواص در بندرعباس اظهار داشت: استان هرمزگان منبع خیر و درآمد برای کل کشور است که از ظرفیت های فراوانی نیز برای رشد و توسعه برخوردار می باشد.
وی بیان داشت: بهره‌ برداری از چند پروژه بزرگ در این برهه از زمان یک حرکت نمایشی نیست.
جادری اظهار کرد: متأسفانه برخی افراد از قاعده انصاف خارج می‌شوند و می‌گویند افتتاحیه‌ها جنبه تبلیغاتی دارد، در حالی که افتتاح این پروژه‌ها، خدمتی برای شهر است.
جادری با بیان اینکه ما همه به دنبال خدمتگذاری به مردم هستیم، افزود: مردم انسان‌های با اخلاص و خدمتگذار را می‌شناسند و از او پشتیبانی می‌کنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خدمات شهرداری بندرعباس تنها طی یک سال اخیر بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار به خود اختصاص داده که رقم قابل توجهی است.
جادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پروژه پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس قرار بود اواخر سال قبل افتتاح شود، اما به دلیل نبود یکی از تجهیزات مهم که منجر به توقف تولید بنزین در پالایشگاه می شد، افتتاح صورت نگرفت.
استاندار هرمزگان بیان کرد: به همین دلیل، دکتر روحانی حاضر به افتتاح پیش از اتمام پروژه ستاره خلیج‌ فارس نشد و این پروژه طی روزهای گذشته با امکان تولید روزانه 5 میلیون لیتر بنزین مورد بهره‌ برداری قرار گرفت و تا پایان هفته جاری به 12 میلیون لیتر در روز می ‌رسد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.