به گزارش ایرنا وی شامگاه دوشنبه در نشست با علمای اهل سنت در بندرعباس گفت: با آمار وارقام مستند و پژوهش های صورت گرفته دانشگاه های می توان ثابت کرد در این خصوص کم کاری شده است.
وی ادامه داد: ابتدا باید نگاه به بیرون اصلاح شود ، گره گشایی مشکل ها بدست مردم ، فرهیختگان و نیروهای بسیار توانمند کشور است.
رئیسی اضافه کرد: نگویند بودجه نداریم، در این چهار سال هزاران میلیارد تومان پول در کشور کسب شد که بانیمی از آن می شد بحران بیکاری را حل کرد.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: مسکن مهر در این چهار سال معطل مانده در صورتی که می شد در ظرف یکسال مشکل های آن را حل کرد.
وی گفت : گاهی شرایط به گونه ای است که باید به آن تن داد و چاره نیست و مردم صبورکشور و اگر احساس کنند در اینجا نباید توقع داشت آمادگی تحمل دارند.
رئیسی بیان کرد: ولی کشور در کنار دریا قرار گرفته و ثروتمند است، برخی کشورهای اروپایی 50 درصد از تولید ناخالص ملی شان درآمد حاصل از دریا بدست می آورند ولی در ایران این رقم تنها 2 درصد تولید ناخالص ملی است.
وی ابراز داشت: سه هزار کیلومتر ساحل مرزی داریم، این نعمت بزرگی است ، مدیریت کم داریم که بتواند از این نعمت ها استفاده کند.
رئیسی ادامه داد: شیعه و سنی صدها سال است کنار هم زندگی می کنند و کسی که به نام اهل سنت و شیعه بخواهد اختلاف افکنی کند آنرا شیعه و سنی نمی دانیم.
وی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در اشتغال موفق باشیم که بزرگترین دغدغه ماست، استانی که گردشگری قوی دارد و صنایع بسیاری دارد نباید اسم بیکاری در این استان برده شود.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.