به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان ، ارسلان ابراهیمی در خصوص ایجاد فرقه های مذهبی نوظهور افزود: کشورهای غربی برای نابودی اسلام و مسلمانان به فرقه سازی در کشورهای اسلامی روی آورده اند و تاکنون توانسته اند فرقه های نوظهور فراوانی را به این کشورها وارد کنند.
وی بیان داشت: همانگونه که احیای بعد سیاسی عاشورا انقلاب اسلامی را به وجود آورد، زنده کردن بعد فرهنگی آن نیز بهترین روش برای مبارزه با عرفان های کاذب است.
کارشناس فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارکرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی خطرناک ترین تهدید برای غرب است و انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی را در جهان احیا کرد و با این اقدام، کشورهای غربی را به واکنش وا داشت.
ابراهیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی افزود: یکی از راه های مبارزه با اسلام به ویژه شیعه، شبهه افکنی است و در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای روزانه شاهد ارائه صدها شبهه علیه این مذهب هستیم.
وی، ترویج اسلام آمریکایی را از دیگر برنامه های غرب برای مبارزه با اسلام عنوان کرد و گفت:اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دستورکار دشمنان اسلام قرار دارد و آنها در تلاش هستند اسلامی را که خود معرف آن هستند به دنیا عرضه کنند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.