به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، دانش هاشمی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: این 25 دانش آموز در جشن مبعث مدرسه یاد شده که هیات امنایی و مشارکتی است و اولیا در امور مدرسه از جمله برگزاری جشن ها مشارکت فعال دارند، با مصرف کیک، آب و تنقلات همراه ،دچار مشکلات جزیی از جمله دل درد و تهوع و سایر علائم مسمومیت شدند.
وی افزود: با اقدام به موقع مسوولان آموزش و پرورش و همکاری اولیا و مربیان در اعزام دانش آموزان به بیمارستان،11 نفر از آنان سرپایی درمان و مرخص شدند.
این مقام مسئول گفت: 14 نفر دیگر نیز که احساس ناراحتی بیشتری داشتند به بیمارستان کودکان اعزام شدند که با اقدام به موقع کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و به گفته مقامات بیمارستان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقدمات ترخیص آنان فراهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برخی در فضای مجازی تعداد دانش آموزان مسموم شده را خلاف واقع اعلام کرده اند که ضمن رد این شایعات بی اساس، اعلام می شود که آموزش و پرورش با احساس مسوولیت، توجه خاصی به اطلاع رسانی شفاف و صحیح دارد و بدنبال کتمان موضوع نیست.
هاشمی پورخاطرنشان کرد: از لحظه وقوع این موضوع، علاوه بر عوامل آموزش و پرورش ناحیه دو از جمله مدیریت این اداره، معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل آموزش و پرورش نیز در بیمارستان حاضر و روند درمان این دانش آموزان را پیگیری کردند.
لازم به ذکر است، تعداد دانش آموزان مسموم شده در پایگاه اطلاع رسانی وبدا خلیج فارس 34 نفر اعلام شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.