به گزارش ایرنا، احمد مرادی دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:کاندیداهایی که صلاحیت آنان تایید نشده می توانند از چهارم تا هفتم اردیبهشت اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات اعلام کنند و این هیات تا 16اردیبهشت نتیجه نهایی رسیدگی به اعتراض ها را اعلام خواهد کرد.
وی ادامه داد:تبلیغات رسمی از 21اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شهرها و روستاهای هرمزگان اضافه کرد:هر چند هیچ یک از رد صلاحیت ها سیاسی نبوده اما برخی فشارها برای گرفتن تایید صلاحیت ها شک برانگیز است.
به گفته مرادی برخی افرادی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته ،به افراد و شیوه های مختلف تطمیع و تهدید متوسل شده اند.
وی با تاکید بر این که هیچگونه سفارشی در این زمینه پذیرفته نمی شود اظهار داشت:این سوال مطرح است که مگر عضویت در شورای شهر چه مزایایی دارد که این افراد برای ورود به آن دست به هر کاری می زنند.
این مقام مسئول در برگزاری انتخابات در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:شهرداری باید پای خود را از برگزاری انتخابات شورای شهر بیرون بکشد.
مرادی در این باره توضیح داد:به قطعیت 100درصدی رسیده ایم که شهرداری از کاندیداهایی حمایت می کند و به همین دلیل باید حق دخالت در امور تبلیغات شهری کاندیداها از شهرداری گرفته شود.
وی اضافه کرد:جمع آوری تبلیغات شهری خلاف قانون کاندیداها باید به شرکت های مورد اعتماد و بی طرف مانند مجموعه های انتظام سپرده شود.
2094 /6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.