به گزارش ایرنا ،علی رئوفی چهارشنبه در نخستین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری هرمزگان افزود: بطور حتم کسانی که انتخابات را تحریم می کنند و یا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات ناامید و سرخورده می کنند در واقع مرتکب منکر می شوند.
وی ادامه داد: جلوگیری از تخریب شخصیت ها ، سیاه نمایی و بد اخلاقی در زمان رقابت های انتخاباتی ، ناامید کردن مردم نسبت به خدمات نظام و دولت ها از مصدایق منکر در جامعه است که باید از آن پیشگیری شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد:نگاه همه دوست و دشمن به انتخابات پیش روی کشور در 29 اردیبهشت ماه است و حضور حداکثری مردم در این انتخابات عاملی بسیاری قوی در رشد چشمگیر اقتدار کشور در مقابل زیاده خواهی های دشمنان خواهد بود.
رئوفی ، با اشاره به اهمیت پیاده سازی فرهنگ فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، یاد آور شد: تشویق لسانی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی در جامعه اسلامی است.
وی ،دعوت از شخصیت های علمی و اخلاقی برای تبیین فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر درمناسبت های مختلف مذهبی برای سخنرانی در جمع کارکنان، استفاده از ظرفیت اتوماسیون سیستم شبکه اداری برای تبلیغ فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر، تشویق فعالان عرصه امر به معروف و نهی ازمنکر،انجام کارهای پژوهشی در زمینه امر به معروف ونهی ازمنکر واستفاده بهینه از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ازبرنامه های شورای امر به معروف و نهی ازمنکراستانداری درسالجاری عنوان کرد.
6048
انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.