به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش افزود: ایمان رمز این اقتدار و موفقیت نیروهای مسلح کشور است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به مرحله‌ای از ایمان و اقتدار رسیده‌ایم که امن ترین کشور در منطقه نا آرام غرب آسیا و شمال آفریقا هستیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان ارتش را یکی از بازوهای بسیار مؤثر انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: ارتش در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش ارزنده ای برای حفظ امنیت و مرزهای کشور ایفاء کرده و این نقش آفرینی همچنان ادامه دارد.
فرمانده منطقه یکم نداجا در حاشیه رژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان ابراز داشت: ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح به مانند دست واحده برای دفاع از مرزهای کشور، منابع و منافع انقلاب اسلامی به عنوان سرباز ولایت گام برمی دارد.
امیردریادار حسین آزاد اشاره کرد: همرمان با سراسر کشور نیروهای مسلح اقتدار خود را در سطح شهرهای استان در معرض نمایش مردم گذارده اند.
وی ابراز داشت: هم‌اکنون به مناسبت روز ارتش و رشادت های و حماسه رویارویی ناو سهند، جوشن و سبلان با آمریکایی ها در سال 67 یگان های شناوری در شرق تنگه هرمز رژه دریایی برگزار کرده‌ و توان بازدارندگی خود به نمایش گذاشته اند.
فرمانده منطقه یکم نداجا ابراز داشت: در این رژه یگان های زیر سطحی، سطحی ، پروازی ، تفنگدارن و کلاه سبزهای نداجا حضور دارند.
امیردریادار آزاد خاطر نشان کرد: ناوشکن کلاس الوند، ناوهای پشتیبانی سنگین و بالگرد بر کلاس لاوان، موشک اندازهای کلاس پیکان، زیردریایی های سبک کلاس غدیر و یگان های پشتیبانی کلاس سفیر ، سیری و شناورهای تندرو، یگان های تفنگدار و کلاه سبز با استعداد 2 هزار و 500 نفر در این رژه حضور داشته و اقتدار و سیادت دریایی انقلاب اسلامی را در دریای جنوب و شرق تنگه هرمز به رژه دریایی پرداختند.
وی افزود: پیام این رژه صلح و دوستی در عرصه دریا برای کشورهای همسایه در منطقه خلیجج فارس، دریایی عمان و اقیانوس هند است.
در آیین این یگان های نمونه ارتش ، سپاه، نیروی انتظامی در مقابل جایگاه رژه رفته و یگان های سطحی، زیر سطحی و پروازی نداجا در آب های شرق تنگه هرمز اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.