به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی امروز در مراسم روز ارتش اظهار داشت:  امروز ما به مرحله ای از ایمان و اطمینان رسیده‌ایم که تمام دنیا و منطقه چشمشان به کشور ایران است و لبهای مبارک مقام معظم رهبری هر چه می گویند همان است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ایران اسلامی به قدرتی پایدار در منطقه تبدیل شده است افزود: امروز از تحولات نتیجه می گیریم که آمریکا نه تنها به قدرت نرسیده بلکه به ذلت نشسته است، به درستی که قدرت واقعی از آن کشور مقتدری چون ایران اسلامی است.

آیت‌الله نعیم آبادی ابراز داشت: همه می خواهند که کشور ایران اسلامی نباشد، درحالی که تنها کشوری که از امنیت کامل برخوردار بوده، کشور عزیزمان ایران است، این دیگر یک شعار نیست، بلکه یک واقعیت است که همه جهانیان آن را قبول دارند.

وی افزود: کشور ایران اسلامی در همه جای حضور دارد نه تنها یک حضور نظامی بلکه دل های جهانیان را تا آفریقا به دست آورده ایم و این حقیقتی است که هیچ کس نمی تواند منکر آن شود.

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی واقعا در جایگاه والایی قرار دارد و امید مستضعفان جهان است.

آیت‌الله نعیم آبادی گفت: آفرین بر غیور مردان ارتش که با قدرت و اقتدار، ترس و واهمه را در دل دشمنان انداخته تا دشمن هیچ فکر تجاوزی به میهن اسلامی را در سر نداشته باشد.

وی در پایان افزود: اگر روزی دشمن چشم طمع به کشور بدوزد مطمئن باشد که جواب مردم ایران و نیروهای مسلح به آنها دندان شکن است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 620682
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.