به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، جاسم جادری عصر امروز در نخستین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در سال 96 اظهار داشت:‌ دستورالعمل جمع‌آوری معتادان متجاهر و مخل نظم و امنیت که برای 11 استان کشور ابلاغ شده بود در هرمزگان به خوبی مورد اجرا قرار گرفته است.

وی با اشاره به کلینیک‌‌های فعال در باب ترک مواد مخدر و کاهش اثرات سو مواد مخدر، افزود:‌ این مراکز نیز می توانند خدمات قابل توجهی در باب کاهش اثرات سو مواد مخدر داشته باشند.

استاندار هرمزگان همچنین خواستار نظارت بیشتر بر کمپ‌های ترک مواد مخدر در استان شد و بیان داشت: این کمپ‌ها باید ساماندهی و تعیین تکلیف شوند.

جادری با بیان اینکه امروز همه بر این عقیده‌اند که اعتیاد یک بلیه است، تصریح کرد: در حد امکان باید در بین دستگاه‌های مربوط و مسئول، هم افزایی لازم را ایجاد کنیم و فعالیت‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد بیش از پیش سامان یابد.

وی با بیان اینکه مبحث پژوهش در کنار مقابله امری لازم و اساسی در باب مبارزه با مواد مخدر است، یادآور شد:‌ نیاز است راهکارها و راه‌های پیشگیرانه علمی برای کاهش اثرات مواد مخدر و کاهش سوق افراد به سمت مواد مخدر پیدا کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620176
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.