به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اصغر خرم روی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی یک فقره درگیری منجر به قتل جوان 20 ساله در بندرعباس در 16 اسفند ماه در یکی از محلات بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلین؛ مأموران پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان‌داشت: با انجام تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی؛ هویت ضاربان به نام‌های «علی. ف» 25 ساله ساکن شهرستان کهنوج و «سعید.ز» 27 ساله ساکن بندرعباس شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان ابرازداشت: در ادامه تحقیقات با اقدامات ویژه کارآگاهی، مخفیگاه متهمان در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه متهمان دستگیر و از نامبردگان پیرامون موضوع قتل تحقیق که ابتدا منکر حضور در صحنه درگیری بودند که پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات موجود یکی از متهمان لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان تصریح‌کرد: نامبرده در ادامه اعترافات خودبیان کرده که در روز حادثه با یکی از دوستان خود در محله دوهزار بندرعباس در حال عبور بودند که با مقتول درگیر که در این درگیری با چاقویی که در دست داشته چند ضربه به سینه و گردن  مقتول زده و از محل متواری و به کهنوج فرار کرده‌اند.

سرهنگ خرم روی یادآور شد: قاتلان دستگیر شده و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل  قانونی  به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613790
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.