به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس، احمد مرادی در نخستین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی در سال  96 با تبریک سال نو به جهادگران عرصه اقتصاد وبازرگانی اظهارداشت:  تعامل بیشتر دولت با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی علاوه بر پیشبرد امور به شکوفایی استان در ابعاد اقتصادی و اجتماعی می‌انجامد.

مرادی بیان داشت: دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور تلاش‌های زیادی کرده است اما تارسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی باقی‌مانده است.

وی افزود:  در مسائل کلان کشور و همچنین میزان توسعه وپیشرفت در امورات ما نباید خودمان را با یکدیگر قیاس کنیم بلکه باید عملکرد خود را با کشورهایی همچون مالزی قیاس کنیم وببینیم آنهاکجاهستندو ما کجا.

مرادی بابیان اینکه وضعیت کنونی زیبنده مردم مانیست، بیان داشت: کشور ما باتمام ظرفیت‌ها نتوانسته رفاه نسبی را به مردم هدیه بدهد .

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ما بخش خصوصی که می‌تواند اقتصاد کشورمان را متحول سازد، کنار زده و به حاشیه رانده‌ایم و این در حالی است که در کشورهای دیگر زمام امور اقتصادی به دست بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذاری که احساس امنیت نکند و سود نداشته باشد قطعا در این استان پر ظرفیت سرمایه‌گذاری نمی‌کند.

مرادی از فعالین اقتصادی خواست که ایده‌ها وپیشنهادات خود را به نمایندگان مجلس ارجاع دهند تا در خانه ملت پیگیری و نهایتا تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611989
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.