به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ علی اسفندانی عصر یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون محور مواصلاتی بندرعباس به بندرلنگه و بندرخمیر به بندرلنگه و بندرلنگه به روستای ارمک بستک و مسیر فرعی بندر لنگه به بندرچارک مسدود است.
وی با بیان اینکه سایر مسیرهای استان باز است، خاطرنشان کرد: رانندگان می توانند از مسیر فرعی دژگان - بندرلنگه برای جایگزینی مسیر بندرخمیر به بندرلنگه استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به بازگشت مسافران نوروزی و لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از حرف زدن با تلفن همراه و گفتگو با سرنشینان در هنگام رانندگی خودداری کنند.
سرهنگ اسفندانی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون(25اسفند 95)، 550تیم انتظامی و امدادی از نیروهای پلیس راه، هلال احمر، اورژانس در محورهای مختلف استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: 45 دستگاه دوربین سرعت سنج سیار و40 دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت برای سنجش و ثبت سرعت خودروهای در حال تردد و اطمینان از سرعت مطمئن و قانونی آنها به کار گرفته شده است.
سرهنگ اسفندانی از رانندگان خواست با رعایت قانون و به ویژه پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، ایمنی و آرامش سفر نوروزی خود و همراهانشان را افزایش دهند.
لازم به ذکر است، اقصی نقاط هرمزگان از روز پنجشنبه سوم فروردین ماه شاهد بارش باران و طوفانی شدن دریا و در برخی مناطق آبگرفتگی معابر هستند.
براساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان فعالیت سامانه بارشی در استان تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد و اوج فعالیت آن از شب گذشته در شمال وغرب استان است و لذا مسافران باید به هنگام تردد پیش بینی وضعیت هوا را داشته باشند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.