به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری چهارشنبه با تبریک سال نو به نامگذاری سال 1396 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی موضوعی بنیادین و اساسی در راستای رفع مشکلات و شکوفایی اقتصاد کشور است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: همه باید این دو موضوع مهم را که در نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته را سرلوحه کار خود قرار دهند.
جادری خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان نیز در سال 96 با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا با توجه به ظرفیت های این استان، در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال طبق سیاست های اقتصاد مقاومتی گام برداریم و این مساله مهم در دستور کار مدیریت عالی و مجموعه مدیران استان خواهد بود.
وی ادامه داد: در سال 95 که به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بود، دولت در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات مهمی را آغاز کرد که استان هرمزگان نیز در این زمینه پیشرو بود.
استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان با توجه به داشتن ظرفیت های کم نظیر از استان های بسیار مهم اقتصادی در کشور به شمار می رود.
وی یادآور شد: این استان در سال 95 با اجرای اقدامات مهمی از جمله در زمینه رفع موانع تولید، افزایش صادرات غیرنفتی، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش غیردولتی توانست رتبه برتر اقتصاد مقاومتی در کشور را کسب کند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.