سرهنگ علی اصغر خرم روی سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران آگاهی استان با همکاریی ماموران انتظامی و تلاش شبانه روزی در راستای اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 341دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
وی ادامه داد : 537 هزار نخ سیگار، 26 هزار و 290 متر پارچه، هزار و 438 کیلو چای، 956 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، هزار و 139دستگاه لوازم خانگی، هزار قطعه لوازم خودرویی، 239 هزار لیتر سوخت، هشت هزار و 800 عدد لوازم آرایشی، 92تن برنج، 76 هزار ثوب البسه و 233 رأس احشام قاچاق در این مدت کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد : 3 باند قاچاق کالا منهدم و 431 متهم در این راستا به دام قانون افتادند که برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.
خرم روی ابراز داشت: همچنین 500 پرونده کشف کالای قاچاق در این مدت تشکیل شده که شامل 25 پرونده بالای صد میلیون تومان و 475 پرونده زیر صد میلیون تومان می شود.
به گفته سرهنگ وی ، قاچاق کالا برای هرمزگان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی بوده که همه باید با این پدیده زشت ، خلاف شرع و تهدید کننده اشتغال که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس برقرار کرده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
3219/6048
دریافت کننده: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.