عباس امینی زاده پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بوستان های دولت، غدیر، خلیج فارس، دباغیان، ورزش، جهانگردی، گلها، معلولان و کپشکن آماده پذیرایی از گردشگران است.
وی بیان داشت: شهر بندرعباس همه ساله به لحاظ جاذبه های طبیعی و گردشگری، اقتصادی و تجاری و همچنین به عنوان گلوگاه سفر به قشم و هرمز شاهد حضور بیش از 6 میلیون مسافر است که جمعیت 500 هزار نفری شهر بندرعباس با سرازیر شدن مهمانان نوروزی به 2 برابر می رسد که نیاز به تهمیدات بیشتری است.
شهردار بندرعباس یادآورشد: کمیته اسکان مهمان نوروزی برعهده شهرداری است که هماهنگی های لازم با دستگاه های متولی اسکان از جمله آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، پلیس راهور، انجمن هتل داران، مرکز بهداشت و دیگر اعضا صورت گرفته است که جدای از بوستان ها، هتل ها و اماکن دولتی نیز در اختیار گردشگران قرار گیرد.
امینی زاده یادآورشد: باتوجه به اینکه بارش باران دور در ایام نوروز دور از انتظار نیست، لذا پیش بینی های لازم در این زمینه اندیشه شده و سالن های سرپوشیده در مواقع اضطراری در اختیار مسافران قرار می گیرد و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز در این ایام آماده خدمت به مهمانان هستند.
وی اضافه کرد: ستاد مرکزی نیز در ورودی شهر بندرعباس در میدان دفاع مقدس برای راهنمایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی ایجاد شده که از روز شنبه 28 اسفندماه شروع به کار می کند.
شهردار همچنین در ایام نوروز به تنظیف، زیباسازی و بهداشت شهری برای رفاه و آسایش مردم بندرعباس و مسافران و گردشگران نوروزی و ایمنی بوستان ها و معابر تاکید کرد.
براساس نتایج اعلام شده از سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، هرمزگان دارای یک میلیون و 766 هزار و 415 نفر بوده که از این میزان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت در شهر بندرعباس ساکن هستند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.