به گزارش ایرنا، دانش هاشمی پور دوشنبه در حاشیه بازدید از آموزش و پرورش و مدارس بندرخمیر افزود: هر مدیری که در فرآیند تعلیم و تربیت ابتکار، برنامه و اراده داشته باشد، می‌تواند مدرسه ‌ای موفق و دانش ‌آموزانی ممتاز را تحویل جامعه دهد.
وی با اشاره به اینکه توسعه و بالندگی آموزش و پرورش با نیروی انسانی کارآمد تحقق می یابد، بیان داشت: برنامه ‌ریزی مدیریت آموزش‌ و پرورش و به‌ روز رسانی اطلاعات کارشناسان آموزشی و پرورشی نقش کلیدی در ارتقای کیفیت و رشد علمی یک منطقه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین نسبت به فراگیری دانش آموزان در زمینه ی مهارت‌ های شغلی تاکید کرد و افزود: مدیران با خلاقیت باید بتوانند زمینه مناسب برای اشتغال و حرفه ‌آموزی در هنرستان‌ها را فراهم سازند.
هاشمی پور از تحول و شتاب علمی صورت گرفته در مدارس شهرستان بندرخمیر قدردانی کرد و بیان داشت: حرکت رو به ‌جلو در زمینه ی آموزشی و پرورشی شهرستان صورت گرفته است که این مهم با تلاش مجموعه اداری و مدیران و معلمان تلاشگر محقق شده است.
وی مشارکت مردمی و حضور نیکوکاران را در یاری‌ رساندن آموزش و پرورش بندرخمیر مایه دلگرمی و امیدواری دانست و اظهار داشت: تربیت و آموزش مناسب نیازمند حضور و مشارکت فکری همه اقشار است و اولیا سهم مهمی در بهبود خدمات آموزشی دارند.
گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس شهر خمیر ، بندر پل ، کهورستان ، رویدر و بناب بازدید کرد و ضمن دیدار با فرهنگیان و دانش آموزان، مسائل کیفی و کمی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.
شهرستان بندرخمیر دارای بیش از 12 هزار دانش آموز است
شهرستان بندرخمیر در 70 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/2094
خبرنگار : رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده : هومن محمدکرمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.