بهروز اکرمی عصر شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آمار ثبت نام شدگان تا روز گذشته 30 نفر بود که امروز با ثبت نام 19نفر دیگر در حوزه انتخابیه بندرلنگه و وزارت کشور، تعداد ثبت نام شدگان به 49 نفر رسید.
وی افزود: از شمار ثبت نام کنندگان امروز، 11 نفر در حوزه انتخابیه لنگه و هشت نفر در وزارت کشور نام نویسی کردند.
اکرمی تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان 48 نفر مرد و یک نفر زن می باشد.
رییس ستاد انتخابات هرمزگان بیان داشت: تنها افرادی که در دوره قبل در شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک رای داده اند و یا مهر انتخابات مجلس دهم در شناسنامه آنها ثبت نشده است می توانند در این انتخابات رای دهند.
در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود که برای شوراهای روستا یکهزار و 466 و شوراهای شهر 520 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و 986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.
این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری ، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.