سردار دریادار پاسدار علی فدوی روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از 15 پروژه عمرانی دریایی هرمزگان دربندرشهید رجایی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در بندرعباس تصریح کرد: رهگیری ها همچنان ادامه دارد و هیچ تغییری در این روند به وجود نیامده است.
وی افزود:'مسلما اقتدار ایران به عنوان یک کشور سرزمینی در منطقه خلیج فارس امور حاکمیتی را با قدرت انجام می دهد و کشورهایی که هزاران کیلومتر دور از منطقه هستند نمی توانند اینجا حاکمیتی داشته باشند و باید در چهارچوب قوانین بین المللی باشند.'
سردار فدوی یادآور شد: از سال 1332و بعد از کودتای 28مرداد، تمام اقداماتی که آمریکا علیه ایران انجام داده در دوران حاکمیت دموکرات ها در این کشور بوده و جمهوری خواهان با وجود سر و صدای بیشتر، کمتر جرات اقدام داشته اند.
15 پروژه به ارزش 955 میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و مسئولان استانی امروز در مجتمع بندری شهید رجایی به بهره برداری رسید.
مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشورمان وتوان تخلیه وبارگیری بیش از 60درصد از کالاهای صادراتی ووارداتی در 23کیلومتری غرب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده وبه دروازه طلایی ایران معروف است.
2094 /6048
خبرنگار: هومن محمدکرمی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.