به گزارش یکشنبه شب خبرنگار ایرنا، عباس شیرخانلو در نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، بیان داشت: گردشگری یکی از مهم ترین صنعت هایی است که می تواند به عنوان اهرم توسعه اقتصادی نقش موثری را ایفا کند.
وی با اشاره به ظرفیت های گردشگری در هرمزگان به ویژه گردشگری دریایی، بیان داشت: پیشرفت در این صنعت ارزشمند می تواند گامی موثر در انتقال زبان و فرهنگ مردم این استان به دیگر نقاط کشور و رشد اقتصادی هرمزگان باشد.
شیرخانلو با تاکید بر اینکه باید موانع موجود در مسیر سرمایه گذاری و توسعه گردشگری را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های بالقوه گردشگری هرمزگان، دریا و ساحل است که هم ابعاد گسترده ای برای سرمایه گذاری دارد و از جذابیت بالایی توریستی نیز برخوردار است که باید از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: در راستای توسعه گردشگری و به خصوص گردشگری دریایی نیاز است مکان مناسب و ویژه ای در ساحل شهر بندرعباس جهت پهلوگیری شناورهای تفریحی و گردشگری ایجاد شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ سفر دریایی را در بین مردم توسعه دهیم که لازمه این امر افزایش ایمنی سفر دریایی و امکانات لازم است و ورود کشتی هایی با قابلیت بهتر و خدمات پیشرفته در این عرصه یک ضرورت است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.