خلیل محامدی یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: داوطلبان می توانند برای نام نویسی تا روز شنبه 14 اسفندماه به مدت یک هفته در ساعات اداری در فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور حضور یابند.
وی تاکید کرد: تنها افرادی که در دوره قبل در حوزه انتخاباتی غرب (شهرستان های بندرلنگه ، پارسیان و بستک ) رای داده اند و یا مهر انتخابات مجلس دهم در شناسنامه آنها ثبت نشده می توانند در این انتخابات شرکت کنند.
رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان اظهارکرد: اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران ، داشتن تابعیت ایران ، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه ، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن ، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه و سلامت جسمانی را شرط اصلی برای نام نویسی کاندیداها عنوان کرد.
محامدی با بیان اینکه نام ‌نویسی نامزدها در ساعات اداری از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر است ، افزود: داوطلبان باید در هنگام نام ‌نویسی اصل و تصویر کارت ملی شناسنامه ، مدرک تحصیلی ، گواهی پذیرش استعفا ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت به همراه 10 قطعه عکس 3*4 همراه داشته باشند.
رییس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه غرب هرمزگان افزود: طبق جدول انتخابات ، نام نویسی داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از 30 اسفند آغاز می شود و تا 6 فروردین 1396 ادامه دارد.
حوزه انتخابیه بندرلنگه ، پارسیان و بستک یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود که برای شوراهای روستا یکهزار و 466 و شوراهای شهر 520 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.
همچنین برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یکهزار و 986 شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان 377 شعبه پیش بینی شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت سال 96 برگزار می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.